Hurra semester .....

Zítra je poslední den... uskuteční se předání vysvědčení.  U nás se bude konat na hřišti u školy, poměrně se těším ...stejně jsem dětem slíbila, že se za nimi přijedu o prázdninách podívat.
Už se těším na prázdniny, budeme jezdit k vodě a užívat si , bude to jiné než to nucené volno, kdy jsem musla doma dělat milion věcí do školy., těd to bude uplně volné ... rekonstrukce se též blíží a já se nemůžu dočkat. Dnes se mě jedna z našich kuchařek , zeptala  proč tolik žvýkám ( denně zhruba 30 žvýkaček) .., že si myslí že si tím nahrazuji jídlo .. a má pravdu , její dcera se léčila z PPP a tak prý zná tyhle fígly a kdybych si chtěla popovídat tak jsou mi v kuchyni k dispozici , docela mě to dojalo , řekla jsem , že jsem si myslela , že to na mě nejde poznat a byla jsem vyvedena z omylu, že to vidí .... chvíli jsme si povídali a bylo to docela fajn.  Já na tom jsem dobře , rozhodně lépe .... jím víc než bych já sama chtěla , můj muž mě kontroluje ... vím , že to myslí dobře .....ale je to stres.
Dočítám knihu Usměvavý muž a je skvělá , Wallandera jsem si opravdu zamilovala a mohu jen doporučit knihy od Henniga Mankella . Už se těším na další díl.
Také jsem se trošku vrátila do dětství a začala hrát hru Harry Potter a vězeń z Azkabanu , pořád je to skvělé , to je láska na celý život, hlavně Severus <3
Užívejte si léto a pokud jej máte pracovní tak at vám alespon vyjde dovolená, hlavně počasí.


Komentáře

  1. Vidím z tvého článku, že jsi pohodový človíček a takové mám ráda. Tak jen tak dál.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat