Nemela by ses ted najíst a jít to vyzvracet ? ne .....

 Dny neskutečně ubíhají a já nevím co dříve. Samozřejmě mě pálí to co všechny ostatní v posledních dnech a to je nosení roušek .... v práci mi to opravdu překáží , děti mi nerozumí a já jim , je horko a občas je mi dost zle, když k tomu přičtu mou životosprávu tak je to zlé. Odpoledne trávíme v tělocvčně abychom si je mohli sundat , ale během vyučování to nejde. Tak nějak jsem doufala , že to bude volnější a nebude se to tak přísně dodržovat, ale byla jsem já i děti napomenutí vedením školy  , že takto to nejde a ty nosy budeme mít přikryté. Já po prodělání punkce v březnu s tím mám problém , ale bohužel ...... snad to nebude mít dlouhé trvání . Já sama si o tom myslím své a nic pozitivního to není , ale myslím , že tohle řěší každý ....raději se zaměřím na něco jiného. 

V pátek jsem přišla domů s brekem, můj manžel se mě samozřejmě ptal co se stalo a co mě trápí. Otálela jsem zda mu to mám říct, protože tohle téma je dost ošemetné a většinou se pohádáme. Nakonec jsem mu to řekla. Seděla jsem v pátek na obědě u stolu , já tam nikdy nejím ,ale musím brát na oběd děti, takže si většnou vezmu vodu, kafe nebo colu zero a jen tak piji. Přisedla si ke mě jedna kolegyně a po chvíli mlčení se mě zeptala - " Ty nejíš " odpověděla jsem , že ne a myslela jsem , že tím je debata u konce, ale nebyla - " Ty jsi anorektička nebo bulimička ?" zeptala se, odpověděla jsem vyhýbavě , že mám prostě jen problémy s jídlem a ona  mi na  to řekla " takže si nemůžeš vybrat ?" , co prosím , tak to není já vím , zarazila mě  " Neměla by ses ted najíst a jít to vyzvracet ? "  to mě dost zarazilo , řekla to dost hnusně a výsměšně, řekla jsem jí že ne .... naštěstí dojedla , zvedla se a odešla ve dveřích mi zamávala a popřála pěkný víkend.  Jak někdo kdo tam pracuje čtrnáct dní a vůbec vás nezná , může být tak jedovatý .... absolutně nechápu . Můj manžel mi řekl, že jsem jí měla poslat do prdele , že jí do toho nic není. A má pravdu, týden před tím se mi udělalo na chodbě slabo, protože jsem dlouho nejedla a ona se mě zeptala jestli nejsem opilá nebo těhotná, takže je asi taková, že se stará co ostatní.Raději bych byla , aby si mě vůbec nevšímala. 

V sobotu mi , ale náladu zlepšily děti, vyrazili jsme s manželem do Jáchymova ke kostelu, vytvořit dětem tvořivou dílnu a bylo to moc fajn. Děti ze školy už tam na mě čekaly a nadšeně vyráběly zlatonky, což bylo skvělé. Zastavilo se i pár dětí, které k nám do školy nechodí. Byl to skvělý den. Dnes budu odpočívat , číst si a psychicky se chystat na zítra.


 

Komentáře

  1. Ta kolegyne se moc dobre tedy nezachovala. Já myslím že není nic špatného kdyz zrovna člověk nejí.
    Jinak ten šálek je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to musela být tedy pěkná kráva! Nechápu, jak může být někdo tak netaktní a útočný :(

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu, proč byla ta kolegyně tak hnusná, bohužel i tací se mezi námi najdou :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat