Alla Helgons dag, Netflix ,läsning.......

 Bohužel se prodloužilo zavření škol ... jak jinak . Jsem z toho opravdu unavená , těšila jsem se na návrat, na děti, na akce , které jsme plánovali. Vše jsem musela odložit . S dětmi si voláme přes teams, ale to není ono. Není to jako ve škole, úkoly jsou složitější , spoustu dětí se na mě obrací s tím, že potřebují pomoc. Bohužel s tím nic neuděláme, jen doufám, že se to brzo změní.

V pátek jsem s mamkou objela hřbitovi, položila věnce a zapálila svíčky. Pršelo celý den , což bývá v tomto období velmi časté. Můj muž je totiž nemocný a zůstal s Roxy doma. Pěkně jsme s mamkou promokli, ale byla jsem moc ráda, že jela se mnou až do Perštějna. Bylo to smutné, nedávno mi totiž umřela teta a my tak byli teprvé podruhé u hrobu kde je teď s mým strýcem. 

Dny teď trávím sledováním seriálů na Netflixu a čtením. Necítím se, ale psychicky moc dobře.




Komentáře