Tag ....něco o mě.


1.Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá?

Když jsem byla malá chtěla jsem být učitelkou , což se mi i splnilo.


2. Čeho se bojíš?

Mám panickou hrůzu z pavouků, arachnofobiie  mě naprosto ochromuje , často se mi i o pavoucích zdá. Bojím se hmyzu, štitím se veškeré té havěti.


3.Jaký je tvůj oblíbený mytologický bůh/bohyně?

  Hádés - bůh podsvětí



4. Do koho jsi se poprvé zamilovala?

Do spolužáka Ondry, byl hrozně hodný , nebyla to TA láska , ale takové to dětské chození.
Jinak jsem se vážně bláznivě zamilovala až později. A platonikcky mockrát ...i když nejvíce do Severuse <3



5. Co máš na sobě nejradši?)


To já sama nevím , oči a to , že jsem trpělivá.


6.  Co na sobě moc ráda nemáš?

Nesnáším svou postavu , já vím pěkné klišé . Také to , že jsem poměrně bojácná.

7.Kdo měl na tebe největší vliv?

Největší vliv ? Ten má určitě můj muž , ale dříve určitě mamka.

9. Jakou nejdivnější věc si dělala na rande?


Já jsem asi nic vyloženě divného nedělala.

10.Čeho doufáš, že dosáhneš do 50 let?

Netuším , ani nevím zda ru za 50 let ještě budu.

11. Jaký byl zatím tvůj nejlepší letošní moment?


Jednoznačně Stockholm , moment v kavárně v Gamla Stan ... užasné



12. Kdyby jsi měla nové tetování, jaké by to bylo?

Asi něco malého , nic okázalého. Ale motiv nevím.

Komentáře