Vánoční trhy Pilsen (Plzeň)

V sobotu jsme vyrazili do Plzně na trhy, byli jsme tam již minulý rok a moc se nám tam líbilo.
Tentokrát s Námi vyrazila i má nejlepší kamarádka Domča, což bylo skvělé. Užili jsme si atmosféru, prohlédli si betlém a stromeček, nakoupili pár věcí, hlavně drobností .
Můj muž a Domča měli hlad a rozhodli se dát si něco u stánku , což je pro mě absolutně nemyslitelné , naštěstí po mě nechtěli abych si něco dala. Po cestě domů , můj muž trošku spal a my si povídali, hlavně o mém problému , Domča mě neviděla asi půl roku a vynadala mi , že jsem ještě více pohubla a má pravdu , ale nejde to ....
V pátek jsem byla pozvaná na večeři s bývalými kolegyněmi a i to pro mě bylo moc těžké , obzvláště ty pohledy po tolika měsících, ale líbilo se mi , že do mě nikdo nerýpal a neptal se ... je jim to jasné , snědla jsem trošku zeleniny a vypila asi litr vody , jinak to bylo moc fajn a dostala jsem krásné bačkůrky se sobíky, takové vánoční . V práci je to ted napjaté , je mi často zle a hlavně mě jímá panika , ani nevím proč.... často musím odejít na toaletu a dát se dohromady. Ne vždy se mi to podaří.






Komentáře