skol strejk

Dnes jsem doma  , protože se koná školní stávka a Naše škola se zapojila. Já s tím úplně nesouhlasím, ale byla jsem přehlasovaná většinou a tak jsem se podřídila. Já jsem s prací i ohodnocením spokojená a nemám žádné výtky, ale jsem ve školství krátce a mám asi na věci jiný náhled než moji kolegové.

 Jak tedy trávit den ? Zachumlaná v peřině v posteli s knihou , čajem a kávou.  Vlastně tak trávím většinu svého času když můj drahý není doma. Necítím se moc dobře , tedy fyzicky, angína stále útočí. V sobotu jdeme plavat tak doufám , že budu zcela fit. Plavat chodím moc ráda, nejraději do krytých bazenů a my máme nedaleko našeho bydliště skvělou arénu s bazeném , kde není příliš teplá voda a je tam dokonce tobogán. Mám ráda pohyb, cvičím ráda, každé ráno před prací.
Dnes jsem měla snídani - necelé jablko , nejedla bych jej , ale můj drahý přišel ráno na snídani a poté  šel opět do práce. Chce mě vidět jíst , obvykle v týdnu jím jen něco k večeři a řeknu , že jsem už jedla ve škole , ne vždy mi to věří.  Svačinu vyhodím  a nebo jí někomu dám , někdy jí naschvál zapomenu doma. K večeři budu mít dnes tunákový salát, nejím totiž jiné než rybí maso - jsem pesketarián , zvládnu sníst rybu a zeleninu, nekdy si dám k večeři polévku, třeba špenátovou - tu budu jíst zítra.
A někdy si dám trochu ovoce , třeba hroznové víno, pomelo, jablko. Někdy je to pro mě těžké a nebýt mého muže , nejedla bych ani zdaleka tolik. Ale je naštvaný když nechci jíst a hlavně nechce , aby šla má váha více dolů. Chápu ho .... ale je to težké.





Komentáře