Andra stunder...

Včerejší den byl moc hezký ,vyrazili jsme s Mým drahým na nákupy teplého oblečení , hlavně svetrů. Podařilo se mi ukořistit jeden skandinávský, který je moc krásný. Zároveň jsme nakoupili většinu vánočních dárků pro příbuzné, jelikož ani jeden nemáme rád předvánoční shon na poslední chvíli.
Můj drahý se chtěl jít najíst a trochu mě přemlouval .... nakonec jsem si dala salát a kávu a on bagetu a též kávu.Večer jsem ještě zvládla sníst trochu špenátové polévky.  Byli jsme v bazénu , což je moc fajn , baví mě plavat a jeho též , takže jsme si to moc užili.Dorazili jsme odpoledne domů a byli s pejskem, hlídali jsme jí , protože mamka jela na oslavu narozenin a nechtěla , aby bala dlouho sama. V noci jsem vůbec nemohla spát , již druhou noc ... vlastně nikdy se mi nespí moc dobře , dokonce beru léky , ale příliš nezabírají a tak jsem spala asi jen hodinku. Dnešní den jsem odpočívala s knihou Dívka v pavoučí síti a zatím je moc dobrá.
Už se těším na sobotu , jedeme do Ikea s mým drahým a mou mamkou.






Komentáře