Alla helgons dag

Dušičkový den ( (alla helgons dag) je za námi, dopoledne Nás vyzvedla moje maminka a jeli jsme do Perštějna na hřbitov , poté na hřbitov u nás ve městě , dále do Globusu nakoupit a naposledy na další hřbitov.
Zapálili jsme všem svíčky a položli věnce. Počasí bylo dušičkové, mlha , déšt a chladno.
Domů jsme dorazili až odpoledne a vcelku unavení , v noci jsme toho moc nenaspali, stále se srovnáváme se změnou času. Večer jsem se chtěla podívat na film Dánská dívka, který je velmi zajímavý, mám jednoho kamaráda, který podstoupil změnu pohlaví a musí to být opravdu těžké.
Můj drahý u toho spal, nedivím se ,byl hodně unavený.

Nevyhla jsem se komentáři svého otce,  jestli jím , že mám kabát tak to nepozná tolik, ale že jsem stále pohublá. Odvětila jsem , že jsem v pořádku a jím normálně.
Můj drahý se na mě podíval se slovy " že lhát se nemá" .  Je to pro mě těžké ......


Komentáře