höst

Podzim je společně se zimou  mé oblíbené roční období, pod nohama mi šuští listí a kolem jsou krásné barvy. Barvy podzimu, paleta barev která je příjemná a pro mě pozitivní. S podzimem mám spojenou spoustu krásných vzpomínek a okamžiků.
Dnes jsem byla u zubařky a musím uznat , že je opravdu skvělá , jelikož jsem téměř nic necítila a vždy je ke mě moc milá. Usmívá se na mě a snaží se mě vždy uklidnit, to se člověku hned chodí k zubaři s lepším pocitem. Měla jsem ted pár dní podzimní prázdniny tak jsem si trochu odpočinula s angínou, alespoň jsem jí částečně odehnala, krk mě bolí stále a zle se mi polyká , ale z nějhoršího jsem venku. Nakonec bylo fajn strávit pár dní v posteli , zabalená v dekách s knihou . Čtu neustále, ted zrovna Milénium 3 díl - Dívka, která kopla do vosího hnízda a musím uznat , že je to skvělé čtení a jsem velmi nakloněná hlavní hrdince příběhu.Ještě mě čekají tři díly , které napsal jiný autor, ale věřím , že budou skvělé. Jdu si uvařit Caro a zachumlat se pod deku.




Komentáře